دانلد ترامپ مدعی شد فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲» پس از حذف شدن نقش او از سوی یک شبکه تلویزیونی کانادایی دیگر هرگز همان فیلم پیشین نمی‌شود.

ترامپ و مكالي كالكين در تنها در خانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، رئیس جمهوری آمریکا سال ۱۹۹۲ در فیلم موفق و پرفروش «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» به نقش خودش ظاهر شد؛ یک سرمایه‌دار پرنفوذ حوزه ملک و ساختمان و سلبریتی نیویورکی که به شخصیت قهرمان داستان با بازی مکالی کالکین توصیه‌های سفر می‌کند.

شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس کانادا این هفته «تنها در خانه ۲» را به مناسبت کریسمس به نمایش گذاشت و آن صحنه کوتاه حضور ترامپ را حذف کرد. سخنگوی این شبکه ناچار شد خیلی زود دخالت داشتن دلایل سیاسی را در گم شدن صحنه مربوط به ترامپ تکذیب کند و بگوید: «از آنجا که فیلم‌های سینمایی برای متناسب شدن زمان‌شان برای پخش تلویزیونی کوتاه می‌شوند، آن صحنه هم حذف شد تا جا برای آگهی‌های تبلیغاتی باز شود.»

رئیس جمهوری آمریکا به سنت تمام موارد مشابه به حساب کاربری خود در توییتر پناه برد و به شوخی اشاره‌ای هم به جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا داشت. ترامپ در این باره نوشت: «فیلم دیگر هرگز همان فیلم پیشین نمی‌شود (شوخی می‌کنم). فکر می‌کنم جاستین تی خیلی خوشش نیامد که من مجبورش کردم سهم ناتو یا تجارت جهانی را بپردازد.»

او پیش‌تر در آستانه کریسمس و آغاز سال نو در گفتگو با سربازان آمریکایی خارج از مرزها هم به ماندگار بودن «تنها در خانه» اشاره کرده و گفته بود: «این یک فیلم کریسمسی بزرگ است؛ یکی از بزرگ‌ترین‌ها. بنابراین، برای من باعث افتخار است که در ساخته شدن چنین فیلمی مشارکت داشته باشم.»

کد خبر 473862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha